10 juni - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van J en L - WaarBenJij.nu 10 juni - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van J en L - WaarBenJij.nu

10 juni

Door: Sjaaki

Blijf op de hoogte en volg J en L

10 Juni 2018 | Oostenrijk, Feldkirch

9 juni
Vanochtend een heerlijk ontbijt gehad. Dat je zo kunt genieten van een gebakken eitje had ik niet eerder bedacht. Zo heeft elk land zijn gewoontes van eten en daar moet je dan ook weer aan wennen.
Vandaag zondag en zo voelde ons tocht ook aan. Gezellig met andere sportievelingen op brede fietspaden van prima kwaliteit een ontspannen tocht gemaakt. Een goed bewegwijzerd route langs de Rijn. Je kunt aan alles merken dat we Zwitserland zijn. De mensen zijn veel rustiger, er wordt niet zo geroepen en hard gepraat als in Italië en ook de automobilisten zijn veel hoffelijker. Alles gaat heel bedeesd. We merken het ook in onze portemonnee. Das wat minder, maar het zeker de moeite waard. Wat een mooie route weer. We zijn vandaag begonnen in Chur in Zwitserland, zijn een stuk door Lichtenstein gefietst en zijn nu in Feldkirch in Oostenrijk. We konden het adres van het hotel niet in de gps krijgen. Toen we het via de gsm aan het zoeken waren bood een echtpaar spontaan aan om er samen naar toe te fietsen. Hoe leuk is dat.
De foto’s per dag plaatsen geeft problemen. Ik heb ze allemaal in fietsvakantie 2018 gezet. Ik zal de stapjes uitleggen en hoop dat jullie de fito’s dan kunnen zien. De bovenste zijn de recentste.
Stap 1 Open het verslag - klik op foto,s - dan zie je geen foto,s - klik op pijltje alle reisverslagen - klik op fietsvantie 2018. Ik hoop dat het lukt. Dan hebben jullie er ook een beetje beeld bij.
Groetjes L en J

• 10 Juni 2018 - 18:40

Linda :

Foto’s zien er mooi uit, een berg blijft toch een geweldig iets hè.
    Dat verschil tussen de Italianen en Zwitsers is groot hè.
    De Zwitsers hebben ook zo’n bijzonder taaltje. Die brasselen wat, ik zeg dan iets terug op zijn Lamswjeers. We kijken elkaar vriendelijk aan, knikken nog eens en het is in orde. Die Italianen das een ander verhaal. Ik bestel 2 cappuccino, met gebaren er ook nog bij. Hoe moeilijk kan het zijn? Dan krijg je me daar een resem Italiaans over je heen gestort. Die truc van t internationale Lamswjeers werkt hier niet. Ze gaan gewoon steeds harder roepen, zij ook met gebaren. En nog harder alles herhalen. Komt er iemand bij en die vraagt:” in or out”? Vraog da dan gewoon.

• 10 Juni 2018 - 20:08

Marc En Ingrid Verschueren:

Toch wel heel bijzonder dat Marc achter jullie aan rijdt.
    Ben nieuwsgierig of Marc het verschil van Italie en Zwitserland ook zo gaat merken.
    Veel succes voor morgen.
    Groet Ingrid

• 11 Juni 2018 - 08:07

Carien:

Leuk hoor , de foto's bij met de verslagen. We reizen mee!

• 11 Juni 2018 - 09:15

Nelly Cappon:

Wat een schitterende foto"s, dat jullie dat toch allemaal gefietst hebben zo met die hoge bergen boven je.
    Onbeschrijfelijk mooi denk ik, voor jullie zeker en wat een prestatie!!
    Kijk alweer uit naar de volgende trip,Okido!

• 11 Juni 2018 - 11:49

Henny:

Foto's zijn prachtig Jaqueline. Jullie zijn wel al een eind zeg. Het verschil tussen Zwitserland en Italie is groot. Qua temperament, Qua prijs en Qua netheid. Maar ja mijn hart ligt toch in Italie. Ben in een vorig leven vast een Italiaanse geweest. haha.

• 11 Juni 2018 - 19:01

Carla:

Hoi zus, het is gelukt met de foto’s.
    Wat een prachtige en ook leuke foto’s, zoals jullie fietsen op de kamer!
    Jullie hebben een fantastische fietsvakantie zo te zien!
    Hopelijk gaat alles verder volgens plan. Geniet er van!
    Groetjes van ons, ook aan Loek.