4 juni - Reisverslag uit Mantova, Italië van J en L - WaarBenJij.nu 4 juni - Reisverslag uit Mantova, Italië van J en L - WaarBenJij.nu

4 juni

Door: Sjaaki

Blijf op de hoogte en volg J en L

04 Juni 2018 | Italië, Mantova

Het was gisterenavond markt in Modena. Allemaal kraampjes met eten en drinken uit verschillende landen. Foodkraamfestival! Het was druk en warm in de stad. Ook nog even langs de Kathedraal gelopen en daarna een lekker pizza gegeten.
Toen we vanochtend de fietsen uit de afgesloten parkeergarage van het hotel haalde was Loek zijn voorband plat. Dat was een domper. Opgepompt en gelukkig was het daarmee verholpen (waarschijnlijk dezelfde grappenmaker als bij Robbie)
Onze tocht van vandaag was relatief een vlakke route over de Po-vlakte. Hele spectaculaire vergezichten waren er niet maar er was wel van alles te zien onderweg.
Wat vooral veel indruk maakte was het gebied rond Quistello waar in 2012 een zware aardbeving heeft plaatsgevonden. De gevolgen hiervan waren nog steeds zichtbaar. Over een afstand van ca. 25 km steeds maar weer ingestorte huizen en boerderijen. Er waren ook veel nieuwe bossen aangeplant. We hadden mazzel met het weer. Eerst mooi en zonnig maar ze hadden onweer voorspelt. En dat begon net na de middag maar het bleef op net genoeg afstand van ons. Het ging onze richting uit maar we zijn er net aan ontsnapt. We zijn nu in Mantova (Mantue) Het is nu zachtjes aan het regenen.

• 04 Juni 2018 - 19:22

Marc En Ingrid Verschueren:

Jullie gaan toch wel supersnel?
    Als ik op de kaart kijk dan ziet dat er spectaculair uit zeg!
    Hoeveel km rijden jullie per dag?

• 04 Juni 2018 - 22:33

Marleen:

Indrukwekkend ,wanneer ik jullie fietsen zie staan met zo weinig bagage en dat voor 4 weken en dan de landweggetjes die jullie nu volgen .

• 05 Juni 2018 - 12:00

Henny:

Volgens mij gaan jullie als een speer. Petje af hoor. Groetjes H.

• 05 Juni 2018 - 17:39

Bert En Wieske:

Wat is het toch geweldig Jaqueline zo jij het beschrijft het is echt beeldspraak.
    Jullie hebben er heel wat mooie km opzitten. Super Knap
    Groetjes Bert en Wieske

• 06 Juni 2018 - 09:17

Aad Goossens:

Jullie zijn heel goed bezig. Knap ronduit. Lees met veel belangstelling wat jullie bezig houdt en overkomt. Af en toe moet ik een dagje inhalen maar dat geeft niet. Voorzichtig want ik wil jullie wel graag terugzien. Groet Aad.