31 mei - Reisverslag uit Montespertoli, Italië van J en L - WaarBenJij.nu 31 mei - Reisverslag uit Montespertoli, Italië van J en L - WaarBenJij.nu

31 mei

Door: Sjaaki

Blijf op de hoogte en volg J en L

01 Juni 2018 | Italië, Montespertoli

Vanochtend werd het ontbijt geserveerd in een piepkleine ruimte in de kelder van het hotel. Mooie schildering van Siena op de muren. Het duurde even voor we Siena verlaten hadden. Soms kan je in een uur heel wat km afleggen en een andere keer gaat het niet vooruit. Dat laatste was nu het geval. Toen even later de track ophield in de gps moesten we even slikken. Maar geen paniek. Dan maar ouderwets met het routeboekje de weg volgen. Dat is opletten en dikwijls stoppen. Vooral als je veel afslagen en grindwegen hebt. Het was mooi weer en we hadden nog een hele dag te gaan. We hadden gekozen voor een mooie rustige route over heuvelweg naar San Gimignano. Het stadje met de 14 torens en piepkleine straatjes. De weg er naartoe zou pittig zijn en dat was het. Een echte kuitenbijter. Veel wijnvelden hier. Voor de kenners, het is hier de streek van Chianti Putto (engeltje)
In San Gimignano aangekomen smaakte een koude cola heerlijk en konden we de vele toeristen gadeslaan. Daarna naar ons appartement in Montespertoli.
Hier geen bezienswaardigheden maar wel vergezichten zo ook vanaf ons balkonnetje.
Aangekomen, deur op slot en toen we aanbelde geen gehoor. Eigenaresse opgebeld en die kwam van een dorp verderop met de sleutel.
Vlug nog naar de super en lekker eten in ons appartement, met uitzicht op de heuvels.

• 01 Juni 2018 - 19:50

Carla Van Meurs:

Leuk om jullie reisverslagen te lezen en te horen dat alles goed gaat met jullie! Succes verder, geniet ervan en we horen weer van jullie. Groetjes van ons!

• 01 Juni 2018 - 19:57

Jos En Mirella:

Lieve Loek en Jacqueline, kuitenbijters volgens mij zijn jullie dit inmiddels
    ook. Bikkels. Geniet van al het moois! En proost op de Chianti
    Groeten!

• 01 Juni 2018 - 20:03

Nelly Cappon:

Jullie zijn bijna in Florence, daar kun je shoppen!!!
    Prachtige beelden door de hele stad en de brug met de superdure winkels op het eind
    is er een heerlijk restaurantje!!!
    Raakt de weg niet kwijt hoor ,veel plezier de volgende dagen.
    groeten uit Axel

• 02 Juni 2018 - 04:59

Marc En Ingrid Verschueren:

Oei oei ! De track niet meer in beeld! Das echt niet fijn.
    Via de beschrijving in het boeketje fietsen is te doen maar wat je zegt, vaak stoppen en goed lezen.
    Ik vind jullie stoer! Knap werk.

• 02 Juni 2018 - 12:18

Alex Bauwens:

Ik volg jullie op de voet. Mooi verslag dat ons laat meegenieten en kriebels doet krijgen. Warme groeten. Alex.

• 02 Juni 2018 - 16:53

Loes:

Leuk om jullie reisverslagen te lezen .Succes, verder geniet er van .

• 02 Juni 2018 - 17:10

Sonja:

Ja ja af en toe wat verassingen dat hoort erbij. Als je 's avonds maar een bed hebt.
    Veel plezier nog.